s-lindgren

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Sandra Lindgren - 26 februari 2012 20:40

så vad har hunnit hända på en vecka?! Jo jag har jobbat en massa och fixat och trixat med nyheter som strömmar in i butiken. Så himla härligt nu när alla vårgrejor börjar komma in. Sen nu i helgen har vi varit i härliga underbara Ljungdalen :) Åkte upp i fredagseftermiddag och när vi kom fram blev det trerätters nere hos mamma & pappa. På lördagen gav vi oss ut på skotertur, skulle åka och sätta oss i gropen men väl där uppe blåste det på rejält så det blev en sväng ner till kesusjön istället där vi drog fram muurikan och stekte hamburgare. Sen blev det en sväng ner på helags innan det var dags för renskavsmiddag med melodifestival :) Idag tog vi en tur till Storsjö och käka lunch innan vi åkte hem, åt typ sveriges största schnitzel och blev proppmätt.


Imorgon är det en ny spännande vecka, ska inhandla "skötbord", jobba, träffa barnmorskan, afterwork med jobbet och avsluta veckan med en schlagerfest på lördag med härliga vänner.


Jag börjar även fundera på om vi ska köpa en spjälsäng nu på en gång, även fast vi har vaggan nu i början. Man ska juh ha sängen såsmåningom ändå. Någon som har en vit vanlig spjälsäng som dem vill sälja?


Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards