s-lindgren

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Sandra Lindgren - 11 februari 2012 16:16

Så här såg julbilderna ut:


     


 


Och nu lite vårfint :)


     


 

Av Sandra Lindgren - 11 februari 2012 15:42

Hallelulja idag känner jag mig äntligen på väg att bli normal igen. Sjukt att man kan känna sig så sänkt att man tror att man aldrig ska bli bra sen vips mår man bra igen. Men jag har iaf lärt mig en läxa nu, ska börja ta det lite lugnt och inse att man inte kan köra på för fullt hela tiden.


Den här dagen har jag fått lite gjort, har tagit tag i att göra nya utskrifter till tavlorna i vardagsrummet. det har hängt jultavlor där ända fram tills nu så nu blir det fina vårfräscha lite romantiska :)


Snart är det dags att bege sig in i duschen för ikväll ska vi hem till Bredsand då Dan´s syster Lina är hemma. Blir middag och melodifestivalen. Blir spännande och se vad det är för låtar som tävlar ikväll.

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards