s-lindgren

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

En långhelg

Av Sandra Lindgren - 3 maj 2012 10:18

Tjohoo, var ett tag sen sist. Nytt sen sist är att jag nu är hemma och väntar på att prinsen ska komma till oss. Än så länge känns det inte som man är riktigt ledig eftersom det har varit en riktig långhelg. Men det lär väl börja kännas snart.


I lördags var det finväder så vi åkte och kollade på jacob´s fotbollsmatch ute i selånger. Började dock blåsa storm i slutet av matchen så det blev riktigt kallt. Men viktigast av allt var att Jacob´s lag vann matchen och sen senare hela cupen :)


 


Kvällen tillbringades hos Fredrik & Linneá och flera till, en ganska lugn tillställning som slutade runt elva snåret när alla skulle på krogen och jag snällt gick hem och sov, så skönt.


I söndags var vi till syrran och hämtade hem babyskyddet som nu är installerat i bilen och redo ifall det blir dags. Sen åkte vi en sväng till stugan och blev bjudna på grillat :)


Måndag, valborg, uträttades några ärenden sen hem för att vila upp sig inför grillningen på kvällen hos Tomas & Helena. Det var mycket trevligt, 12 vuxna och 3 barn, fullrulle :)


Tisdagen var det ju toppenväder så vi tog en sväng till stugan och tvättade bilen, promenera ut på marna och bara myste i solen. På kvällen kom Dan´s familj på besök, kul att träffa Lina som vi ser alldeles för sällan nu.


Igår var det roadtrip som gällde, till hudik för att hälsa på Sofia och se hur hon bor. Jag, Linnéa och Helena tog bilen ner och blev bjudna på lunch hemma hos Sofia när vi kom fram. Sen blev det en sväng på Albert & Herbert och Kjelles innan vi åkte mot stan och mötte upp Carro. Sen blev det middag på Texas, en riktig saftig god oxfilé men jag får knappt ner nån mat längre i magen, det är fullt ;)


 


Nu väntar jag på att mamma ska plocka upp mig för vi ska på veckokontroll hos barnmorskan. Tror det blir spännande för mamma att följa med och lyssna på hjärtljuden :) Bara 14 dagar kvar idag till bf :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Lindgren - 19 juni 2012 21:18

NU FLYTTAR VI BLOGGEN - NY ADRESS BLIR SANDRAOVINCENT.WORDPRESS.COM     ...

Av Sandra Lindgren - 28 maj 2012 21:41

Nu är han äntligen här, ett tag kändes det som om han aldrig skulle komma. Men i onsdags började det komma lite småvärkar som sen på natten satte igång ordentligt. På torsdag morgon åkte vi in till förlossningen ihopp om att få bli inskrivna och det ...

Av Sandra Lindgren - 22 maj 2012 11:15


och fortfarande ingen bebis har kikat ut. Vi inom familjen har dragit igång en liten tippning och mest gissningar ligger på att han ska kika ut idag eller på fredag. Vi får väl vänta och se men just nu är det lugna puckar i mammans mage.   Helgen...

Av Sandra Lindgren - 18 maj 2012 11:47

I onsdag var det finväder på dagen, tog en promenad ner till hamnen och satte mig i solen med en bok, supermysigt. När Dan sen slutade åkte vi ut till stugan i berga, då försvann dock solen :( Men vi drog i hop en jättegod grillmiddag, jag gjorde en ...

Av Sandra Lindgren - 18 maj 2012 11:43


och jag är supernöjd med resultatet, precis som jag ville ha det. Nu ska hjärtat få sätta upp en krok i taket sen är det prima :)     ...

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards