s-lindgren

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Sandra Lindgren - 17 februari 2012 16:51

Långledig fredag, lördag och söndag. SUPERSKÖNT, såna här veckor skulle man ha varje vecka. I dag har jag inte gjort många knop, städat lite hemma, kikat runt på nätet efter inspiration till skötbord m.m Men snart om två timmar då ska vi iväg med jobbet på Himlabadets relax och mysa. Vi vann lite pengar i julas som vi tänkte utnyttja nu tillsammans :)


 


I morgon har jag en spanardag med mitt hjärta, vi ska kriga oss ut till Birsta och försöka enas om ett golv till hallen i stugan samt tapet till hallen. Tapetvalet blir nog inte så svårt, där får jag nog bestämma men vi är lite oense om golvet fortfarande. Sen ska vi även försöka hitta en skötbordslösning. Vår toalett är ganska långsmal och därför blir det väldigt tajt att få plats med något slags skötbord så vi har bestämt att vi ska ha skötbordet i sovrummet istället. Min önskan är att bygga någon slags förvaring med köksskåp och någon skiva över. Finns annars ett vanligt vitt skötbord på ikea som är fint men jag skulle vilja få undan saker så att dem inte syns.


Sen i morgon kväll blir det kalasfirande för Ebba som fyller år :)


Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards