s-lindgren

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Sandra Lindgren - 6 februari 2012 22:08

En riktig skitnatt hade jag i natt, först var det skitsvårt att somna. Så blir det när man råkar somna i bilen på väg hem från fjällen ;) Sen när jag väl lyckats somna vaknar jag ca en gång i timmen av att jag måste byta läge, kissa eller av nåt annat. Men trots denna skitnatt har jag haft en riktigt bra måndag.


På jobbet klockan åtta och gjorde underverk, byggde om massa väggar så att det blev lite nytt vårfräscht. Sen nu ikväll har vi varit ute hos syrran och blivit bjudna på middag. Dan hjälpte robban med lite elrådgivning och så fick vi låna en massa kläder och världens finaste vagga till lilleman. Snart har han allt men några saker saknas fortfarande.


 Typ så här ser den ut:


 

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards