s-lindgren

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Sandra Lindgren - 10 februari 2012 20:12

De två senaste dagarna har varit riktiga skitdagar. Först kan vi ju börja med att jag sovit dåligt den senaste veckan men har ändå känns mig hyffsat pigg på dagarna. Sen i onsdags hade vi den stora inventeringen på jobbet, vi låg väldigt bra i fas och skulle hinna allt i tid men det blir ändå mycket att tänka på och stress över att man inte ska glömma bort nåt. Jobbade 8-23.30 och var ändå väldigt pigg och glad hela dagen, när jag kom hem på kvällen var det svårt att varva ner och somna på direkten vilket gjorde att det blev en halvdan natt. Upp på torsdagmorgon, hade sovmorgon så hade juh ändå fått mina timmars sömn. Men kände direkt att jag inte var på topp, gick på jobbet och hoppades att det skulle bli bättre men efter att ha spytt en gång och känt mig svimfärdig funkade det inte längre och kroppen sa ifrån så jag gick hem. Väl hemma deckade jag i soffan, vaknade är Dan kom hem sen var det bara in på toan igen för en kräkning till....uscha det värsta som finns.


Idag har det varit bättre men man är fortfarande svag i kroppen, svårt att få i sig mat sen har jag ont i kroppen. Blir hemma från jobbet imorgon med bara för säkerhetskull. Inser ju att jag är lite känsligare nu och kan inte göra på hur hårt som helst utan måste lyssna på kroppen.


Som tur är har jag världens bästa sambo som ställer upp till 110% här hemma och handlar och fixar saker åt mig. Vad skulle jag göra utan dig.

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards