s-lindgren

Alla inlägg under november 2011

Av Sandra Lindgren - 24 november 2011 19:22

 


Imorgon gott folk ska ni passa på att ta er ner på stan och in på CUBUS. Vi kör klackarna i taket och ger alla kunder -30% på alla kläder och -20% på all kosmetik. Så skynda att fynda, kanske handla lite julklappar :)

För er som inte kan i morgon kör vi erbjudandet hela helgen :)

Av Sandra Lindgren - 20 november 2011 15:30

Länge sen sist, så vad har hänt sen sist....Vi har haft besök av Erik & Malin, supertrevligt. Synd att det är så sällan som man ses men den här gången behöver vi bara vänta till nyår, för då ska dem med oss till fjällen. Annars har det mest varit jobb därav dålig uppdatering. I onsdags var jag dock ledig, så jag & mamma passade på att ta tag i körningen igen, körde ute från berga sen mot juniskär & essvik. Gick kanonbra men jag tycker det är lite läskigt.


I torsdags var det bc-möte i sthlm, så som alltid hanns det med ett besök på in & finn & hm home. Inhandlade lite nya röda handdukar och en julgransmatta, löpare och bokstäver. Så idag har jag påbörjat julpyntningen, bäst att börja i tid för jag vet att hela veckan kommer vara fullmatade med en massa jobb.



Av Sandra Lindgren - 7 november 2011 19:30

Det börjar juh närma sig jul och min önskelista är lång, här är det som står i toppen. Så att alla nära & kära vet vad dem ska köpa. Ps. Dan önskar sig också det här :)


Videokamera  

 Mjölkskummare    

Påslakan H&M 

Muffinsgrill  

Glassmaskin  

Av Sandra Lindgren - 6 november 2011 19:07

Tjejfest igår :) Vi hade det supertrevligt, alla var så fina och så hade vi gjort en massa god plockmat, små minipizzor, laxsnurror, tunnbrödssnittar, salami & brie paj, chevrésnurror, massa god frukt och chips & dip. Vi åt tills vi storknade :)

Carro drog igång en introtävling där det gällde att ställa sig upp när man visste vilken låt det var sen kunde man få poäng för sång, dans och om man visste låt & artist. Mitt lag, dem fyra små dvärgarna utklassade det andra laget 52-32 :)


Idag har mest varit en seg dag, sovmorgon deluxe. Sen har vi vart i Bredsand och satt på vinterdäcken på bilen, gäller att vara förberedd för snart kommer snön hoppas jag. Ikväll har jag börjat med ett litet husmoderligt experiment här hemma, bilden kanske säger lite mer. Annars kommer uppföljning framöver.


 

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards