s-lindgren

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Sandra Lindgren - 2 februari 2012 20:45

Fredag i morrn, äntligen helg igen och jag är ledig både lördag och söndag. Eftersom att jag och dan varit borta från varandra nu i två helger har vi bestämt att vi ska åka till fjällen och ha en riktig myshelg tillsammans. Laga god mat, gå runt i myskläder, tända brasan, se på nån bra film och bara vara. Det ska bli ganska så kallt så tror inte att det blir så mycket utomhusaktiviteter men lite skottning och en liter skotervända blir det nog iaf.


Igår var jag och fikade med tre härliga tjejer, Helena, Sofia & Linnéa. Vi var på Tant Anci och Fröken Sara som har så himla mycket gott, blev en sallas med kyckling & halloumi. Dessutom blev det halloumi till middag idag också mums. Fast denna gång blev det falukorvsring med halloumi och krossade tomater, superlätt att göra och vardagsgott :)


 

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards