s-lindgren

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Sandra Lindgren - 24 oktober 2011 16:02

Idag blev det bara en kortis på jobbet, min mage mår inte som den ska. Men nu har jag inhandlat Verum hälsofil och Proviva fruktjuice med massa goda bakterier. Så nu jäklar :) Har fått litegranna gjort ändå idag, fixat bra musik till jobbet inför Torsdagens stora event. Gjort klart schemat för jul och nyår :) Så himla skönt när man har betat av såna grejer.


Jag tänkte att jag skulle ge lite boktips till er, dessa står just nu på min önskelista. Alla böcker är en fortsättning i en serie, så man bör ha läst dem andra delarna innan. Jag gillar böcker där det kommer uppföljare, då slipper det ta slut så fort :)


Elsas Hemlighet - Sofi Fahrman



 

Två gånger är en vana - Denise Rudberg



   

Tigerkvinnan - Katarina Janouch

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards