s-lindgren

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Sandra Lindgren - 2 oktober 2011 14:16

 


Nu var det längesen sist, men tiden bara springer iväg :( I veckan har vi hunnit med att fira hjärtat som fyllde år. Det blev tårta & kaka här hemma med båda våra familjer och lite vänner. I onsdag åkte vi och bowlade tillsammans med Fredrik & Linnea ute i Birsta. Var väldigt längesen man bowlade på riktigt man har juh kört lite på wii men riktig bowling var längesen. Började bra med några strikes, Dan som är världens sämsta förlorare tappade humöret men kom igång sen lite i slutet. Men det slutade ändå med en vinst till mig så nu är han skyldig mig en middag :)


Annars har det varit mycket jobb i veckan, har haft Big Smile Day som kräver mycket energi. I morgon är det tillbaka till jobbet och förbereda kampanjer som startar imorgon. Ingen lugn o ro här inte :)


Igår hade vi besök av Niklas, Myra, Sofia, Jonas, Carro och Andreas. Niklas & Dan kokade ihop en jättegod pasta sen blev det bara mys hela kvällen. Var dödligt trött bara efter en tung vecka :( Men alltid mysigt att leka med Myra :)

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards