s-lindgren

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Sandra Lindgren - 10 oktober 2011 19:55

Måndag igen, helgerna passerar alldeles för fort. I fredags slutade jag tidigt kl 15, gick hem och tog det lite lugnt sen kom mamma och vi åkte bort till Salong Hamouchi där mamma färgade bryn och fransar. Därefter var vi bjudna på middag hos Fredrik & Linnea, det bjöds på kött, potatisgratäng och sås. Till efterrätt chokladpudding.

Sen blev det IDOL tittande innan pensionärsparet Dan & Sandra var för trötta och gick hem.


Lördagen började med sovmorgon, sen en lunch på stan och lite kik i butiker. På kvällen vandrade jag upp till mamma & pappa där det bjöds på middag.

Har även vart och köpt en jättefin lykta på RUSTA som jag ska ha nånstans här hemma, bilder kommer senare. Har fått en jobbig natthosta också vilket gör att jag bara ligger och vrider mig på nätterna. Vilket resulterar i att jag är världens tröttaste dagtid :(


 


Nu är det ensam mamma söker sen svenska hollywoodfruar så Dan är utmobbad  från vardagsrummet :)



Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards