s-lindgren

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sandra Lindgren - 6 oktober 2011 18:58

 


Idag fick jag en riktig höstfeeling, var nere på hemköp och skulle införskaffa lite lunch och såg att dem hade fått in satsumas. Det är juh så gott och man kan äta hur många som helst, mums.


Igår efter jobbet tog jag bussen ut till Birsta för att hinna gå en sväng på BOOM och deras brandrea. -50% på allt hårt och -70% på allt mjukt. När jag kom dit kvart över tre var det kaos, 3 milslånga köer och väldigt utplockat. Lyckades ändå hitta lite grejer jag ville ha så jag ställde mig i kö och tänkte att det kan ju inte ta mer än en halvtimme. Icke så picke, 1 och 1/2 timme stog jag innan det äntligen var min tur i kassan. Vi blev lite försenade till middan hos Thomas & Helena men jag hoppas det gick bra ändå.


Hos Thomas & Helena blev vi bjudna på jättegod grekisk pyttipanna och till efterrätt blev det jätte smarrig äppelpaj. Riktig vardagslyx och bli bortbjuden mitt i veckan och himlans trevligt hade vi. 

Presentation


Sandra heter jag, bor i centrala Sundsvall tillsammans med mitt älskade hjärta Dan. Bloggar om shopping, inredning och livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards